//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Mohammed Zulhamizan Bin Mohd Noor is mine

Home About


Hi and Assalammualaikum .Welcome to my . You've stuck in my unprivate diar.If you respect me, I will respect you .Please be nice . thank you :)
Nak follow saya?Tekan moustache ni =D
|Twitter|Facebook |
Jangan lupa follow & Add saya!


Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Eiyka Mizka

Be strong !
Hai Assalammualaikum .

Mcm mana nak start ? huh ? okay apa-apa pun post ni Eiyka buat untuk SOMEONE hm yang jauh nun di sana :') walaupun jauh ia tetap selalu diingati . Sejauh mana pun jarak kita org still boleh cntct, sekarangkan mcm-mcm teknologi ada . semuanya dihujung jari je kan ? :) okay da . Kita truskan apa yang nak disampaikan sebenarnya . Ia bukan pasal teknologi dan sewaktu dengannya . Ini psal stress ! Eiyka bukannya pndai sngt nak menasihati orang tapi Eiyka cubalah kan mana yang termampu :')

#DearAwak , Saya harap awak tabah menghadapi dugaan hidup . Saya tahu awak kuat nak hadapinya . Saya selalu ada untuk awak bila-bila awak memerlukan saya :') I know you have many problem . Banyak mana sekali pun problem awak , mcm saya selalu kata sabar k . hm hanya itu yang saya mampu ucapkan , katakan . Tak mau la serabutkan kepala tu . Setiap apa yang berlaku ia pasti ada hikmahnya . Tak ada masalah yang tak boleh selesaikan . semua masalah boleh selesaikan dengan syarat . BERUSAHA ! Selalu berdoa kepada Allah , mnta kpda-Nya . Saya tak pndai sngt nak nasihatkan orang , nanti orang kata saya pndai nasihat orang lain sdgkan saya bukan kt tmpat org tu . Ye , saya tahu saya bukan berada dtmpat awak saya tak merasa mcm mna skitnya bila tnggung semua tu . Walaupun saya pernah rsa tapi mgkin tak sama sprti apa yang awak rsa sekarang . Insyaallah saya akan ada selalu utk awak . menjadi pendengar setia awak . saya buat semua tu ikhlas . Awak kne ingat ''Biar orang buat kita jangan kita buat orang'' satu hri nnti orang tu akan dapat blsan yang setimpalnya . Awak kne bersabar dan trus bersabar . Sabar bagi kita bukan bererti pasrah dan menyerah pada nasib, sabar adalah kegigihan kita untuk tetap berpegang teguh kepada ketetapan Allah (ketetapan hati dalam menerima ketentuan Allah , karena apapun yang menimpa kita adalah ketentuanNya). Jadikanlah Sabar dan Solat sebagai kunci pembuka pertolongan Allah. Adalah suatu kesalahan besar jika kita mengatakan "Sabar itu ada batasnya" ,bererti kita membatasi pahala. Mengatakan Sabar ada batasnya , menandakan kita kurang sabar dalam bersabar. Sabar akan membuahkan hasil yang gemilang walau awalnya mungkin pahit dan getir.Sabar akan menghasilkan sesuatu yang mempesona yang tiada terputus. Jika kita ingin menikmati hidup, kita harus menikmati setiap kejadian yang menimpa kita. Kerana orang yang beriman tidak akan pernah merugi. Di beri Nikmat dia bersyukur, di beri Musibah dia bersabar. Jadi awk knelah bnyak brsabar . Jangan strss sgt tau saya tak nak awak sakit . Saya nak awk yng mula-mula saya knl dlu . walaupun awak pnas baran tapi awk selalu ceria . Mana eak pergi hilangnya awk yang saya knl ? Awak jgn la fikir yang bukan-bukan . fikir positif ! kalau awk fikir ngtif, semuanya boleh jadi ngtif bg awk . Allah menguji kita sebab Allah nak tgok sejauh mana iman kita . Adakah kita lupakan DIA sekiranya kita dalam kesusahan mahupun senang ? Allah sayangkan umatnya . Awak jgn fikir tak ada spe ksiankan kt awk , tak ada spe syg awak , tak ada spe pdulikan awak . PLEASE JANGAN FIKIR MCM TU ! apa-apa pun saya ada untuk awk . maaf saya tak mampu nak jdi yg trbaik utk awk tp saya cuba dan trus mncuba :') Jangan risau , saya selalu ada utk awak k ;')