//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Mohammed Zulhamizan Bin Mohd Noor is mine

Home About


Hi and Assalammualaikum .Welcome to my . You've stuck in my unprivate diar.If you respect me, I will respect you .Please be nice . thank you :)
Nak follow saya?Tekan moustache ni =D
|Twitter|Facebook |
Jangan lupa follow & Add saya!


Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Eiyka Mizka

crying


Assalammalaikum and hai 


Tak tahu la knpe dalam dua tiga hari ni rasa lain ssgt . snstif ssgt . cmburu tak bertmpat . Curiga tak bertmpat langsung ! I hate this feeling :'( dalam stu hari boleh menangis hanya psl perasaan yg itu ini . hari ni hanya mengabiskan air mata je dr smlm and smbung tgh hari smpi ke mlm . slalu tak mcm nih pun . if ngis pun kjap je tak ada la lelama smpi mcm nih . haishh . Kalau asyk fkirkan psl nih smpi bila pun akan rsa nk mngis . hmm :'/ dgn mslah itu, dgn mslah ini .. huh msalah2 . hm smpi bila ia akan berakhir ? kkdg tu rasa mcm berputus asa nk truskan khdpn .

 Berharap apa yang aku rsa trhdap dia itu salah . aku bbtol sayang dia nih . gila kalau aku kata tak sayang, da 3thun lbih aku knal dia dan 2 thun lbih aku cple and now kita org getback balik . nmpk tak yg kita org mmg tak boleh nak berpisah lelama ? :') aku harap mcm tu la kan .. aku bbtol sayangkan relay nih . aku tak nak pkra lama ulang lagi . aku tak nak ! aku cuba buang ego . aku cuba buang pnas bran hanya sbabkn dia je . kalau aku tak buang, spe yg akan mngalah ? cukup la dlu . CUKUP ! aku mmg btol2 tak nak ia berlaku lagi . sedaya mgkin aku cuba buang sebab aku tak nk dia dptkan prhtian org lain . Aku tak nak kehilangan dia lagi dah . aku harap dia tak akn sia2kan lagi peluang yg aku bg nih . tak thu la pluang yg keberapa aku bg pada dia . hmm .Msej ? Call ? hm biar kita org je yg tahu . biar kita org je yang menilai ada sama ok ataupn tak :') aku harap dia prsn dgn setiap perubahan relay nih . aku harap dia perasan dan perbaikinya if tak ok . tpi kalau ok , ok la kan ? :') hm Aku rindu kau wei . serious aku tak tipu . aku mmg rindukan kau :'( aku harap kau ada disisi aku skrg tapi tak mgkin la kan ? :') kita jauh . jauh sgt . jauh2 pun slalu dkt dhati :') aku tak mnta bnyk pada kau MR. M aku just nak kau setia , kau bahagiakan aku dgn kjjuran even kjjuran tu perit bagi aku . aku mnta tu je . aku tak akan mnta lbih . 

and lagi stu msa birthdy aku 12.09.2013 nih hm mgkin tidak semeriah dlu2 ..hm biarlah . mgkin pada trikh itu la aku akan mngis dan pada trikh itu la aku sakit . skit hati dan sbgainya .. hm lps bfday , gne g kem . rasa mls nk g sebab bru lpas bfday .. ayah kata klau mlas jgn pergi tkt2 nnti brlaku apa2 . tp fmly mmg da izinkan . cuma diri sndiri yg berat sgt nk prgi ... tak thu la knpe :'( dia pun spprt suruh pergi tpi mcm aku kata td, diri sndiri yg brt nk prgi kem tu .