//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Mohammed Zulhamizan Bin Mohd Noor is mine

Home About


Hi and Assalammualaikum .Welcome to my . You've stuck in my unprivate diar.If you respect me, I will respect you .Please be nice . thank you :)
Nak follow saya?Tekan moustache ni =D
|Twitter|Facebook |
Jangan lupa follow & Add saya!


Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Eiyka Mizka

ITS OVER
Hai and Assalammualaikum .
Ekceli ada something yang berlaku Rabu lepas . agak tak masuk akal dan fikiran la . Agak tak boleh nk terima tapi apa boleh buat . semua dah terjadi . dah tak boleh nk undurkan masa lagi dah . Alhamdulillah Allah berikan petunjuk . Aku bersyukur la sebab dapat tahu perangai dia yang sebenar . Setiap manusia mempunyai perangai yang berlainan kan ? termasuk diri aku sendiri dan semua orang pernah buat silapkan ? aku akui aku pun banyak buat silap . so tak layak la aku nk memarah ke apa if itu silap spe sdgkan aku pun puncanya .

Patut ke aku cerita bende ni dari awal ? rasanya tak perlu nak cerita bende ni dari awal sbb buang masa dan waktu je . Aku tengah serabut , sakit hati , rasa nk ngis skrg ni. Melupakan dan memaafkan orang yang dah kutuk-kutuk dan menghina kita , bagi aku senang . Tapi yg tak tahan tu perlu ke sampai hari-hari nk mnghina n mengutuk ? sdgkan aku tak pham apa puncanya . thn aku terkne skali . orite good ! ouh lpe hanya disbbkan aku tak ikut cakap kau la mcm tu ? kau spe nk pkse2 aku ? sdgkan mak ayah aku tak ada pun nk melarang aku nk berkwan dengan siapa pun . ok cuba la kan kau org letak diri kau org kt dia . tak ada spe lyan , buat slh pun tak ada spe tgur pstu ttbe kwn2 tak nk lyan . buat hal msing2 . apa kau org rasa ? ok kau ckp dgn aku "biar dia berubah ,slgi dia tak berubah tak pyah lyan dia" aku rasa tak perlu kot sptutnya kita kne la tgur ke apa ke bukan buat mcm tu . 

and lagi satu dalam situasi mcm nih aku tak nk slhkn sspe . ha bila sorg2 tak ada geng knpe diam ? knpe tak berbunyi knpe ? kalau ramai , ada geng boleh plak kau bersuara , berbunyi mcm nk apa . sbb ramaikan ? tipu la kan aku tak rindu kawan2 aku yg aku rapat . trutmnya AK . and aku tak paham knpe sorg2 berubah . hm disbbkn aku rasa sakit hati aku koyak buku tu kt dlm kls juga ! ada juga org berbunyi . ok kesah plak aku kn? aku dah tak pkir apa dah . terpulang nk brdendam dgn aku sbb aku kwn dgn dia . terpulang ! nk marah ke apa ke ? lntak . aku tetap dengan pendirian aku ! kau yang minta semua nih berakhir , kau yg merancang semua nih berakhir . so antara aku , kau orang berdua ITS OVER ! yela dah tak batak , tak hamak nk berkwn dgn aku . ok . 

hm if AK dah kta mcm tu . terpulanglah . yee mmg aku ok dgn dia tapi entah la . ckp org lain, org lain yg prsan so lntak la .